aanschaffen bekostigen commercieel
de consument het design hilarisch
lef hebben ongeschikt op een verantwoorde manier
overbodig overdrijven permitteren
verspillen aanrichten de brochure
de buitenreclame efficiƫnt de mond-tot-mondreclame
nalaten ontlopen oorspronkelijk
de opbrengst de reclamecampagne de sluikreclame
een tweede leven krijgen
bedoeld om er geld mee te verdienen betalen kopen
om hard om te lachen de manier waarop een (meestal modern) product eruitziet iemand die iets koopt om het te gebruiken
op een manier die aan alle eisen voldoet niet goed voor wat je ermee wilt / niet bruikbaar nergens bang voor zijn / moed hebben
toestaan / jezelf gunnen (bijvoorbeeld: een dure vakantie) iets mooier (groter, erger enzovoort) voorstellen dan het werkelijk is niet nodig / nutteloos
blad met informatie over bijvoorbeeld een bedrijf of opleiding iets vervelends veroorzaken verbruiken of opmaken zonder dat het nodig is
reclame die mensen maken doordat ze tevreden zijn over een product en elkaar erover vertellen op de snelste manier en met het beste resultaat reclame die je buiten op straat ziet
zoals het was in het begin moeite doen om iets of iemand niet tegen te komen / ontwijken achterlaten of geven na een overlijden / iets niet doen
reclame die stiekem wordt gemaakt, zodat het niet opvalt grote reclameactie die uit meer onderdelen bestaat resultaat (bijvoorbeeld het geld dat een actie opbrengt)
iets voor een ander doel opnieuw gebruiken